stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

VART SKA JAG BO?

Publicerad 2009-06-17 22:00:57 i Allmänt,

Eko eko eko eko ko oo o...
Japp. Så låter det här nu. Min ömma fader var just och hämtade sista lasset av Ems tillhörigheter. Så nu sitter jag här ensam på rummet med ett plastglas te, min älskade dator och ett rör vitaminbrus. Känns lite vemodigt ärligt talat. Det är först nu som jag verkligen fattar att jag faktiskt ska åka! Detta är min absolut sista natt i denna lägenhet på ett års tid (minst).

Kommande 26 dagar ska jag bo i en resväska i södra sverige samt på diverse soffor i stockholm.

Men sen då?
Jag mailar till en drös personer dagligen som äger hus och lägenheter i St Lucia (därav namnet på bloggen) och som skickar bilder och lovord. Men än så länge har inget liksom klickat. Tills idag då jag hittade en helt perfekt lägenhet 5 min gångavstånd till världens vackraste campus. Killen ifråga som äger lägenheten skriver: "I am extremely passionate about health, nutrition and wellness". Hallå! Me too, me too! Pick me!

Cliffhanger. Jag återkommer med besked när besked kommer!

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2009-06-17 22:51:28

Det blev en fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela