stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

DJUNGELDOKTORN

Publicerad 2009-09-22 13:34:21 i Allmänt,


Här kommer som så lovat gruppbilder på team Binna Burra.

För övrigt så har lilla Em spenderat 5 timmars värdefull tid och en stor summa värdefulla dollar hos farbror doktorn idag. Tyckte att det var dags nu när jag återigen blivit sjuk. Dessvärre visste de inte riktigt vad det var, men jag lyckades få antibiotika som kanske kan hjälpa och diverse intyg till försenat skolarbete och gymet. Hoppas hoppas hoppas att denna exotiska dos av antibiotika kan göra mig frisk för jag orkar inte knapra mer ipren och jag orkar inte gå runt och hosta längre. Håll tummarna!

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2009-09-22 22:54:33

Oj,härligt ser det ut!Nog är man lite avis faktiskt.Här sitter man i tråkiga lappland :/ Nä,nu ska jag inte vara sån,alla platser kanske har sin egen tjusning.Du må nu krya på dig och slippa den där eländiga hostan.Sen har du lite att ta igen oxå,men bara du blir frisk så...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela