stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

SJUK IGEN...

Publicerad 2009-09-03 03:10:52 i Allmänt,

Sjuk igen.
Mitt immunsystem har verkligen bara sjunkit i botten sen jag kom hit. Tror jag har varit sjuk mer än jag varit frisk. Frustrerande. Den här gången har jag legat i sängen i två dagar med huvudvärk, feber och ont i halsen. Börjar dock bli bättre så ska snart gå till skolan...

Egentligen är det inte det faktum att jag är sjuk som stör mig mest. Utan min lite speciella housemates åsikter i det hela. Han säljer nämligen kosttillskott och vill få mig att köpa allt. Jag däremot ät helt anti kosttillskott. Men efter två sjukdomar i rad är han helt övertygad om att jag behöver allt som tänkas kan inom hans pyramid försäljande supplement produkter av vitaminer och mineraler. Och helst borde jag börja sälja själv också.
Suck.
Det kommer dock aldrig att hända. Mitt mål med att vara nutritionist är inte att lura på folk onödiga kosttillskott, sådeså!

På väg till skolan för några dagar sedan lyckades jag fota mina rosa favoritfåglar. De är så söta!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-05 14:03:35

Krya på dig vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela