stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

CRICKET VS SURFERS

Publicerad 2010-02-27 00:02:03 i Allmänt,

Sitter här i valet och kvalet om jag ska bege mig till Coolangatta (Gold Coast) och titta på surfers tävlingarna som pågår hela helgen, eftersom att mina kompisar sk bila ner idag. Eller om jag ska heja på min kompis som råkar vara en av Australiens främsta cricket spelare och tävlar på campus idag. Antingen så händer inget. Eller så händer allt. Suck...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-27 11:23:09

Vart har du störst chans att finna en framtida make så du med gott samvete kan stanna i Australien? Annars vill vi faktiskt att du kommer hem snart! :) Eller, det vill vi ju ändå...

Postat av: pege

Publicerad 2010-02-28 21:41:26

Våga välja ett slående val!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela