stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

KANGAROO

Publicerad 2010-02-20 06:15:26 i Allmänt,

Tycker det har börjat bli lite dåligt med bilder här. Jag tar givetvis på mig ansvaret för detta och lovar att bättra mig. Idag har jag och Vanessa handlat frukt och grönsaker på West end Market så att vi kan inleda vårt nya och nyttiga liv efter allt resande och dålig mat. Nu är det sallad, tofu, kyckling och tonfisk som gäller och absolut inget mer godis ätande i bilen. Vanessa är nämligen besatt av bagerier och hade dåligt inflytande på mig och Teresa så nu är det alltså dags att vända på steken!
'
Har just kommit hem från en shopping tur i Indooroopily. Efter förlust av 3 bikinitrosor var det dags att köpa ett par nya - igen. Samt mina älskade jeansshorts föll i bitar under resans gång och nu har min garderob fått ett par nya. Så jag är nöjd. Det fick bli min födelsedags present till mig själv helt enkelt.
'
Kvällen kommer att spenderas i grannhuset *älskar att bo har* som har ställt till med BBQ - igen. Kan aldrig bli for mkt BBQ i AU.

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2010-02-20 14:41:26

Jag ser på bilden och tänker: Vad tycker känggurun, alltså käng gurun om sandalerna. Gurun är ju utan kängor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela