stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

KURSVAL

Publicerad 2010-02-19 00:02:09 i Allmänt,

Födelsedagen är avklarad. Jag är nu ett år äldre och John påstod sig se gråa hårstrån, vilket resterande personer kunde konstatera var lögn. Hur som helst. Födelsedagen firades med de vänner som hunnit återvända samt grannhusen. Alla sjöng happy birthday och rockade loss på dansgolvet på Regatta (äk Regratta) till klockan 5 på morgonen. Dagen efter blev inte mkt gjort.
Hur som helst. Idag har jag varit produktiv och valt kurser färdigt till nästa termin. Måste dock välja bort en men vet inte vilken. Vad jag har valt är:
  • Reproductive & Child Health (postgrad course, extern)
  • Influencing Health Behaviour (undergrad, intern)
  • Human bodies, culture and society (undergrad, intern)
  • Global Population issues (undergrad, intern)
  • eHealthcare (undergrad, extern)
Anledningen till att alla kurser är undergrad (utom en) är att jag egentligen bara får läsa undergrad här. Men den översta kursen verkade sååå himla intressant att jag efter två veckors intensivt stalkande av professorn fick tillåtelse att gå den =) Man får aldrig ge sig!
Nu måste jag dock välja bort en. Tror det står mellan nummer 2 och 5. Jag föredrar att ha lektioner än att plugga online, men nummer 2 går på fredagar och då vill jag ju va ledig såklart! Båda verkar intressanta. Så vi får se helt enkelt! Kommer nog att gå på båda första veckan och välja då jag fått lite mer kött på bena. oho, på tal om kött på bena. Nu ska jag pallra mig iväg till gymet och bygga muskler! *lycka*

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-19 13:36:33

Vadå??? Har jag glömt? Glömt att gratta? GRATTIS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela