stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

NOT HOMELESS ANYMORE

Publicerad 2010-02-14 10:53:26 i Allmänt,

Ah vad glad jag blev för alla kommentarer nu, Och om hela farmors pensionärsskara ar intresserad så kan jag ju inte sluta skriva såklart!
Ligger i mitt nya rum nu. Nathan ringde när jag var på IKEA med Ross för att köpa diverse nödvandigheter, exempelvis en riktig konservöppnare (vilket de inte hade men ändå). Istället köpte jag lingonsylt, knäckebröd, en spegel och ett täcke. Hursom helst, Nathan ringde och sa att jag kunde flytta in. Så nu, ca 5h senare ar jag så gott som inflyttad =)
Hade tur med, för jag fick husets näst bästa rum (skulle egentligen fått det sämsta eftersom att folk vanligtvis uppgraderar sig då någon i bättre position flyttar ut) men de var helt enkelt för lata. Så Nu har jag balkong och utsikt över fotbollsplanen, insynsskyddat. Ganska nöjd!
Kommer ta foton när jag kommit lite mer i ordning, just nu ar det mest grejer överallt, men vad gör väl det.
JAG AR INTE HEMLÖS ANYMORE, wooohoo!
Oh, happy valentine till alla nara och kara!

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2010-02-14 11:40:24

Detsamma till dig, och nu kan du ligga under ditt täcke och käka knäckebröd med lingonsylt i sängen, aja baja, och dessutom kolla på det i en spegel i taket.

Postat av: Sis

Publicerad 2010-02-15 16:46:16

Ems, I am back! Eller jag är i Stockholm! Skidresan för året är avklarad, ett stort blåmärke på höften och en snedvriden vänsterfot är resultatet, men det var det värt! Kul att se alla dina bilder och vad roligt att du får bo nu igen!! Vi får höras på Skype snart!

Postat av: fir

Publicerad 2010-02-16 10:47:49

Kul att bostadsfrågan är löst. Hoppas du hinner få lite ordning till födelsedagskalaset. GRATTIS!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela