stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

UNI START

Publicerad 2010-02-28 22:46:05 i Allmänt,

Go vänner. Det blev cricket under lördagen men jag måste erkänna att det kan ha varit världens tristaste sport att titta på. Särskilt för mig som inte förstod reglerna förrän i slutet. Eller. Jag vet inte om jag kan påstå mig förstå dem nu heller...
Anyway...
Surfing skulle vi åkt på igår, men stranden var avstängd och tävlingen inställd då det vart tsunamivarningar längs med kusten. Som tur var klarade vi oss utan tsunami och jag vart sjuk. Så det blev recovering hemma i tv soffan med grannar, apelsiner och film.
'
Idag är den måndag. Uni börjar. Sommarlovet är över. Jag börjar dock inte förrän i mogon då jag kommer ha måndagar och torsdagar off. Tur för mig så jag kan jobba på att bli frisk en dag till!
'
Ja. 
Det var väl det. Nu ska jag knipa duschen innan någon av mina 6 housemates hinner före!

Kommentarer

Postat av: pege

Publicerad 2010-03-01 20:38:59

Tur att du inte förstod cricket, det är inget att ha...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela