stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

THE END

Publicerad 2010-02-12 23:20:49 i Allmänt,

Ni gjorde ett okej jobb dar hemma sa idag förtjanar ni Melbourne
Melbournes beach i St Kilda. Fordelen ar att det ar nara stan. Nackdelen ar att det inte ser ut som en Queenslander beach.
Dagen da vi hade raggat upp tre personer fran vart hostel och hyrde den minsta och billigaste tva dorrars bil vi kunde hitta och begav oss ut for att utforska en av varldens (om inte top 1) vackraste vagar.
Har ar min grupp bestaende av sverige, tyskland, tyskland, england, tyskland. (Man kan resa runt hela aussie utan att saga ett ord pa engelska (om man kan tyska))
Twelwe apostles
London Bridge som rasade for nagra ar sedan samtidigt som massor av turister stod pa den hihi
Ok, det var allt Melbourne hade att erbjuda. Sa jag ger er the outback med sa vi far detta overstokat nangang!
Ohoooo, fatta hur nojd jag ar med denna bilden!! Kl 04.00 i vantan pa soluppgang.
Sen kom solen...
VILDA KAMELER! Hihiiiii, for ovrigt sa sag vi axa vildhastar och en sot liten koala...
fina farger...
Teresa och jag pa kings kanyon efter 3h vandring tidigt pa morgonen
Fran det beromda filmklippet fran filmen jag inte kommer ihag namnet pa.
Rod rod sand och champange, i vantan pa solnedgang over Ayers rock
Olgas rock
Hihiii
Sa det var outbacken. Har inte manga bilder fran Adelaide sa jag kastar upp dem med faktiskt.
City of churches.... Kyrkor overallt!
Basta sattet att se Adelaide, pa min CS hosts vespa
Mamma, pappa, kan jag faaaaaaaaa????
Sjuuuuukt sot hund min CS kompisar hade. Kommer inte ihag vad rasen heter men de masta fa ansiktslyft for att kunna se haha!
Jag tror vi satter punkt for min resa dar. Battre an sa blir det inte och battre kunde det inte bli!

Kommentarer

Postat av: Mqe

Publicerad 2010-02-13 08:27:32

Klart du får, men det heter ju sådan matte sådan hund. Det finns defenitivt inga likheter mellan er!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-13 09:03:47

Men vilka bilder. Det måste ha varit fantastiskt att se allt det där. Håller med föreg talare om likheterna med hunden. Däremot finns det starka likheter mellan mig och hunden. Skillnaden är att jag går på två ben, idag i varje fall :))

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-13 09:05:09

Men vilka bilder. Det måste ha varit fantastiskt att se allt det där. Håller med föreg talare om likheterna med hunden. Däremot finns det starka likheter mellan mig och hunden. Skillnaden är att jag går på två ben, idag i varje fall :))

Postat av: P

Publicerad 2010-02-13 15:22:10

En flashback från din födsel. Nog tycker jag det finns likheter. Men hunden ser liten ut och då finns ju möjligheten..

Postat av: fir

Publicerad 2010-02-13 16:06:11

Du får inte sluta skriva!!!

Jag är mycket imponerad av dina bilder och förstummad av din äventyrslusta. När blev du beroende av adrenalinkickar?? Du ska veta att jag rapporterar till farmor och hela hemtjänsten är intresserad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela