stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

SYDNEY

Publicerad 2010-02-12 05:23:15 i Allmänt,

Tycker ni alla var dåliga på att kommentera bilderna, trodde nastan jag skulle bli mailbombad efter det, men bara en ynka kommentar fran min trogne lasare Pege rullade in. Skärpning folk, annars kanske jag slutar skriva!! ;)

Jag ger er en ny chans, för har kommer Sydney bilderna:
Blue Mountains nationalpark stod först på listan av saker att göra...
Jag tillsammans med de tre systrarna som gick vilse i Blue Mountins (precis som vi) men så länge att de blev förstenade. Tur att inte det hande oss!
Utgång i Brisbane. Samma kväll som vi tappade bort Teresa, teresas klänning och leggings samt min allergishock. Lyckligtvis fann vi Teresa senare under kvällen och min allergi botade sig själv samma natt.
Harbour Bridge
Jag utanför kända...... vaddå?!
Så ser Sydney ut, höghus höghus höghus!
Woohoo, biggest flipflop ever! Dags för havaiannas challenge.
1200 flops på stranden, lite tajt blir det allt!
Sådar, det var väl vad Sydney hade att erbjuda.
Nu ska jag cykla på min nyinhandlade cykel som jag köpte av Joe för 10AUD (ca 65kronor) och skruva åt bromsarna och sedan till polisstationen så Joe kan betala sina 100AUD (ca 650kronor) som det kostade honom att cykla utan hjälm!
Själv ska jag ha min lila cykelhjälm på mig som ingick i priset för cyklen. Ganska hyfs deal?!
Melbourne kommer när era kommentarer börjar trilla in =D

Kommentarer

Postat av: Mqe

Publicerad 2010-02-12 06:44:33

Härliga bilder, men strandbilderna är skönast för ögonen just nu. Undrar du?? Ett himla bra köp du gjort!!

Postat av: Henrik A

Publicerad 2010-02-12 10:29:14

Lika fina bilder och lika söt tjej som vanligt! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-12 21:13:47

Tja

Mycket rött och blått och armar utåt sträck.

Tur att ni som reste ej for väck!

Pegasus, har ätit kål nämligen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela