stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

FYND I WEST END

Publicerad 2010-05-09 15:16:54 i Allmänt,

Igår som jag vill minnas att jag nämnde tog jag och Roisin en dag off från uni och spatserade över green bridge till west end. (Resulterade i många konstiga blåsor på mina fötter som inte är vana än andra skor än flipflop). Men det var värt det med tanke på våra fina fynd=)
Först hittade vi den här söta bilen som vi var tvugna att posa med!
Sedan hittar vi varsitt par indien inspirerade byxor på marknaden. Hur fula ni än tycker att de är så älskar jag dem. Ska använda dem hela tiden, haha!
Men. Bäst av allt.
*Trumvirvel*
Hur fint är inte mitt nya halsband!? Är helt kär i det *lycka* och lyckades dessutom pruta ner det från $30 till $10 pga en liten skada som knappt syns. Ibland ska man ha tur!
Men nu är klockan mkt och det är läggdags denna söndagkväll. I morgon blir det nya tag och krafter med uni-arbete!

Kommentarer

Postat av: Caroline Blixte

Publicerad 2010-05-22 19:36:13

Du verkar ha det riktigt bra i Australien! Längtar tillbaka lite när du skriver om allt du gör där. Jätte fint halsband måste jag tillägga!



Ha en fortsatt bra tid i Australien!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela