stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

JULKÄNSLA

Publicerad 2010-05-24 23:59:33 i Allmänt,


Nä. Nu har jag så mkt jul känsla så nu tycker jag faktiskt att det är dags att fira jul!
Missade ju liksom förra julen så nu känns det som att det är dags. (Har så mkt julkänsla att min kompis gav mig ett julkort haha!) Kanske kan vi fira jul(i) snart i stället...

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2010-05-25 23:08:09

Nu har du väl ändå varit på fest för länge eller så har du fått för mycket sol...?:))

Postat av: fir

Publicerad 2010-05-27 06:16:16

Jag tror du menar midsommar, med blomsterkrans i håret och lövad stång. Det är det vi firar om snart månad. Men den kanske ställs in i år då prinsessan ska gifta sig.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-27 06:17:35

Jag tror du menar midsommar, med blomsterkrans i håret och lövad stång. Det är det vi firar om snart månad. Men den kanske ställs in i år då prinsessan ska gifta sig.

Postat av: em

Publicerad 2010-05-28 00:07:51

va? Inte kan man väl ställa in midsommar?? ska hon gifta sig på midsommarafton?=O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela