stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

MÄN SOM HATAR KVINNOR = THE GIRL WITH THE DRAGON TATTOO

Publicerad 2010-05-02 12:43:11 i Allmänt,

Har nyss kollat på tredje filmen i milleniumtrilogin (lite efter jag vet men de går ju inte på tv här direkt) (Tack Ricardo för att du skickade över dem!). Tyckte sjukt mkt om den!
Men två saker vill jag kommentera på.
1. Lisbeth har väl ingen sådan tatuering på ryggen?
2. Är inte blomkvists syster gravid? (I filmen alltså?) Och sen dricker hon vin efter rättegången!? Eller har jag fel?
'
Och att de inte går på tv här är inte direkt någon överdrift. Utan faktum är att första filmen just har kommit ut på bio. Kan ju jag passa på o va lite stolt över och dessutom kan jag nu skryta med att jag redan sett tredje filmen. Mohaha!  Australien är ju lite efter liksom...
'
Nu ska jag kolla på en annan film i min ensamhet eftersom att alla mina housemates och vänner har åkt och campat på stranden medan jag fortfarande ligger med feber (och självklart dricker jag te med honung, citron och ingefära fir!). Som pricken över i har jag dessutom fått en ny antibiotika kur så nu ska jag väl åtminstone bli bättre (och det kanske min tå med blir med tanke på att den fortfarande ser lika illa ut, om inte värre!)
'
Hoppas ni mår bättre än mig! (Och att jag snart mår lika bra som er!) :)

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2010-05-03 10:03:06

Hon har ju en tatoo på ryggen men den på bilden ser minimal ut. Haha, jag reagerade också på hennes vindrickande i filmen, men nu för tiden får vi nog nästan ta och vänja oss vid den synen, jag har sett mer än en höggravid kvinna springa runt med cigaretter!! Sjukt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela