stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

PICNIC I DET GRÖNA

Publicerad 2012-07-30 23:34:55 i Allmänt,

Helgen som var:

Picnic med tjejerna på toppen av Mt Cootha.
Jag, Pil (Regines nya danska housemate) och Regine,
Och min yoga kompis Laura.
Tyvärr fick jag ingen foto på den sista gästen. En liten råtta som rusade rakt över våran picnic filt, sicksackade mellan mat och tallrikar och hade sprungit rakt på lilla trötta mig om jag inte studsat upp som en boll sekunden innan och kastat iväg min tallrik som en fresbee (vet inte varför jag gjorde det, men den landade snyggt några meter åt sidan med all mat kvar). Bra reaktion för nåon som snart har mer än 300 labbråttor att leka med annars!
Och antagligen bra underhållning för alla turister som höll på att fotografera Brisbane från ovan=)

Kommentarer

Postat av: sis

Publicerad 2012-07-31 13:14:14

Haha vad förvånade dina råttor skulle bli om du gjorde likadant med deras mat!

Postat av: Pege

Publicerad 2012-08-01 20:22:18

Har hört att det är rått i luften där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela