stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

PAKET PÅ POSTEN

Publicerad 2013-02-14 22:14:25 i Allmänt,

Titta vad som damp ner i min brevlåda på självaste alla hjärtans dag!! (Även om det troligen var mer menat för min födelsedag). Stort tack päron! Nu är förrådet uppladdat för ett halvår till med nya och gamla smaker! Och sen kommer jag ju hem och kan fylla på väskan själv=)
 
Min present till mig själv i år blev en Garmin910xt, som nu är min nya stora kärlek i livet. Den kommer få följa med mig överrallt på mängder av äventyr, i poolen, på cyklen, i löpspåret, på triatlon, på tränings läger. Oj vad kul vi ska ha! I går var vi med på ett intervall löppass på morgonen och simmade även 2km i UQ pool på eftermiddagen. Nere på 21.5min per km nu. Och bättre ska det bli med min nya kompis här! Grattis i förskott ems=)
Tidigt i morgon bitti/nästan i natt ska vi på träningsläger i Mooloolaba på Sunny coast. Blir att fylla väskan med bars (lämpligt), cykel tuber och träningskläder. Tror vi är ca 50-60 pers från klubben som ska upp och springa/cykla/simma/ha kul. Kunde inte tänka mig ett bättre sätt att fira min födelsedag på!
 
Nu ska jag avsluta andra veckan av 8 i mitt 29 gradiga rum på jobbet. Happy Valentines från mig och mina 260 råttor till alla därhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela