stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

FLOWER POWER

Publicerad 2009-08-27 00:07:11 i Allmänt,


Min trädgård är inte mycket att hänga i granen. Lite gräs framför parkeringen. Men så lyser denna vackra blomma upp också. De har så mycket roliga träd och blommor här. Tillräckligt för att göra ett album med bara det. Ska ta lite kort en dag och visa er.

Nu är det seriöst plugg för mig som gäller. Ska göra klart ett arbete om utgrävning i haven som förstör sjögräs och annat djurliv. Intressant! (ironi). Det är inte jättetråkigt, men man står ut. Och åtminstone lär jag mig något jag aldrig hade lärt mig annars genom att ta den här marin kursen. Till exempel att sjöstjärnor äter genom att föra ut hela magsäcken ut genom munnen och platta ut den på marken under sig. Allmännbildning gott folk!

Sov gott där hemma!

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2009-08-27 22:46:53

Jasså det växer sosserakborstar där?

Postat av: em

Publicerad 2009-08-28 09:33:09

Men kan det inte vara kul att lära sig lite onödigt ibland också??

Postat av: Bitte

Publicerad 2009-08-31 07:31:17

Men nu fick man lära sig nåt nytt,hua,så det är så de äter :/ Den där utgrävningen,no goood :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela