stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

SJUK

Publicerad 2009-08-18 23:22:55 i Allmänt,

Blä!
Jag är såå sjuk!. Jag trot jag dör! Och ingen som förbarnar sig över lilla Em på andra sidan jorden *snyft*
Okej, jag är lite down idag. Men jag tror inte det är svininfluensan af, så det är ju något som är positivt. Annars har var och varannan förkyld här nere swin flu.
Får gå till doktorn om det blir värre än såhär af. Nu är jag dock tvungen att gå på en obligatorisk lektion som varar mellan 8-10. Sen blir det sängen. =(
Åhh, jag mår så dåligt, tyck synd om mig! Och jag har inte ens råd att köpa halstabletter denna månaded. Måste spara spara spara och en påse halsisar kostar som billigast 60-70 kronor. Överdrivet dyrt!
Bara att face the cold.
Ägna mig en tanke så kanske jag blir frisk=)

Kommentarer

Postat av: Michael Ericson

Publicerad 2009-08-19 13:32:23

Stackars, stackars lilla kusin...

Det är kusin Micke här, som är inne och läser ibland om ditt äventyr "down under". Hoppas det inte är svininfluensan. Krya på dej!

/M

Postat av: Irma Ericson

Publicerad 2009-08-19 18:36:09

Du blir säkert snart bättre. Har du provat varmt ingefärsvatten + lite honung. Det är min dunderkur.

/fir

Postat av: Pege

Publicerad 2009-08-19 21:30:46

Ok, tanke var det. Prova gurgla med kaustiksoda, det tar bort det mesta.....Nä jag tycker faktiskt synd om dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela