stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

STILL ALIVE!

Publicerad 2009-08-21 13:47:45 i Allmänt,

Till alla där hemma som så rart oroade sig för mig - jag mår bättre! Jag har klivit upp från många långdragna och tråkiga timmar i sängen och jag ser återigen med ljusare syn på tillvaron. Swin flu? Jag vet inte. Det är extremt vanligt med svininfluensa här, men det är ingen big deal. En vanlig influensa bara för den som i övrigt är frisk. Några extra timmar i sängen, mängder av ingefärs/citronte och cold&flu pills och man är på benen igen.
Dock inte tränings-bra än, vilket är otroligt frustrerande. Gymet borde sakna mig vid detta laget. Om det är ömsesidigt vill säga. För jag saknar träningen något enormt!

En tidig kväll i säng och jag hoppas jag mår lika strålande som er där hemma. För ni mår väl bra?

Förresten, för att göra inlägget lite vackrare, har jag visat er denna bilden? Det är detta som gör att jag älskar den här stan. Kort och gott. Kontraster.

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2009-08-21 23:15:22

Det var ju skönt att du är piggare. Du verkar ju inte heller grymta nåt, så du verkar inte ha drabbats av några resttillstånd. Om det slår knorr på vä lillfinger måste du genast söka hjälp. Om du däremot bökar i potatislandet om det finns sånt därborta så är det fullt normalt, du är ju nutritionist!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela