stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

THE CYCLON

Publicerad 2009-08-08 04:44:18 i Allmänt,

Jag överlevde bilturen igår. Kanske för att jag inte körde då Amrish inte litade på min körförmåga i rusningstrafik. Så vi ska övningsköra hans bil nattetid istället, när ingen annan är vaken;)

Dock höll jag på att dö ändå. Far, minns du när du praktiskt taget bar mig ner från Bergbanan i Liseberg när jag var 14? Jag minns. Jag lovade mig själv att aldrig mer åka hemska karuseller, men igår bröt jag mitt löfte och gav mig på Australiens värsta berg&dalbana - The Cyclon på Dreamworld. Herregud vad jag ångrade mig på vägen upp. Amrtish höll på att dö av skratt och jag av rädsla.
   - Oh my God! I'm gonna die! We gonna die! I hate you. I'm never gonna do this again! OMG!
Men. I did it! Inte igen alltså. Jag har just förnyat mitt löfte. Jag kommer aldrig mer åka cyklonen med två loopar och inte Bergbanan på Liseberg heller. Sådeså!

Jag lever fortfarande. Och jag har slutat skaka. Så ni kan vara lugna därhemma.
Dessvärre glömde jag kamerabatteriet, så vi köpte en engångskamera istället. Dröjer någon vecka innan ni får bildbevisen!

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2009-08-08 11:06:51

Hahahahaha, jag dör av skratt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela