stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

TICKETS

Publicerad 2009-08-30 14:17:19 i Allmänt,

Vilken dag det har varit!
Skulle studera duktigt, men istället har jag bokat biljetter hit och dit och organiserat en reseplan för kommande lov och högtider. Idag har jag bokat biljetter till mig och Linnea till Rockhampton. Vi flyger dit den 29 september för att spendera springbreak på min housmates föräldrars hästgård som ligger i Dingo (samma namn som hunden). Kommer bli så häftigt! De har cirka 50 hästar och lär ut hästpolo. Ännu en ny sport för mig att testa!

Andra biljetten jag bokade var för mig och Micheal upp till Cairns direkt efter den här terminen. Ska ta oss en titt på det stora barriär revet och sen ta greyhound busses tillbaka till Brisbane. Inte så lyxigt som det låter. Kommer förmodligen ta några dagar att ta oss hem, men det fungerar på så vis att vi kan hoppa av och på hur vi vill enligt den rutten. Kommer bli ett riktigt äventyr!

Resan efter det är halvt planerad, men inte bokad än. Den inkluderar södra Aussie och Nya Zeeland af. Kan knappt vänta! Samtidigt vill jag att tiden ska gå så sakta som möjligt för jag älskar det här landet! :D

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2009-08-31 07:27:28

Å vad spännande :P Du stortrivs ser jag,kul!Du var den som gissade rätt förresten,en dammugare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela