stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

MERRY XMAS

Publicerad 2009-12-24 00:57:51 i Allmänt,

Detta är min första julafton utan familjen. Känns lite konstigt, men som sagt, ändå inte som jul. Speciellt inte med tanke på att ingen här firar jul på julafton och alla här tycker jag är konstig som gör det. Crazy swed! Samma gamla vanliga visa. Men jag får nästan erkänna att jag har fel. Varför firar vi egentligen jul på julafton när vi traditionsenligt firar jul till Jesu födelse (som ju var den 25e dec)??? Hur i all världen ska jag försvara det?
Oavsett. Här kommer GOD JUL från varma soliga Downunder.
sandman, man gör så gott man kan när snö är en bristvara!
I belive in santa claus
Ja, jag antar att budskapet gått fram. God jul till alla nära och kära. Hälsa Kalle från mig!

Kommentarer

Postat av: fir

Publicerad 2009-12-24 01:42:16

God Jul själv Lilla Em. Kan hälsa från farmor som jag var hos igår, Hon tänker på dig. Läcker bild på dig i havet.

Postat av: Sis

Publicerad 2009-12-24 09:38:18

Du är saknad härhemma!! Men jag kommer ju snart tillbaka!!! Puss!

Postat av: pege

Publicerad 2009-12-24 11:59:12

God jul Em och ha det gott!

Men akta dig att bli förkyld

Du ligger ju så vått!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela