stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

GOD JUL

Publicerad 2009-12-25 01:55:56 i Allmänt,

Julafton är över. Känner ni den där tomma känslan man alltid hade när man var liten efter att man hade öppnat alla julklappar? Inte jag! För vi har julafton en dag till, hihi! Och idag är det den stora julklappsutdelningen och den internationella middagen är idag! Alla bakar nånting från eget land (lussebullar och köttbullar är mitt bidrag) och köpen en julklapp för 5AUD. Blir bra! gårdagen såg ut såhär:
Singstar hela kvällen lång, med nyindhandlad dajm från IKEA som jag åkte till tidigare under dagen för att känna mig lite hemma. Swedish Themepark, som min kompis sa.
Tomten finns!
Dagens outfit. Den stora modefrågan lyder: Ska jag ha SVART eller VITT hår (se tidigare bild). ;)
Kvällen börjar lida mot sitt slut. Det är dags att gå hem. För i natt ska jag sova i en riktig säng! För första gången på länge, hohoho, det räcker som julklapp för mig!

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2009-12-25 10:00:48

Du kan faktiskt ha både och, men en sak som är säkert är att Vanessa inte ska ha vitt!! :-)

Postat av: pege

Publicerad 2009-12-26 19:09:19

Jag vet inte men...tom känsla...jag har nog haft en full känsla flera dar nu...

Postat av: pege

Publicerad 2009-12-26 19:12:14

Förresten, du får till många fina bilder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela