stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

MIN RESA NORRUT

Publicerad 2009-12-15 08:39:15 i Allmänt,

Ni kanske trodde att jag blev hajmat eftersom att jag inte hört av mig, men det blev jag inte! Vilken upplevelse, både dykningen och hajarna. De simmar medhalvoppen mun  rakt mot en och viker av nagra centimeter innan. Blev traffad med en hajfena i ansiktet hihi! Har lite foton pa en cd skiva som jag maste lägga over pa usb innan jag kan visa er, men jag har lite andra bilder franb resan nu nar jag har min egen dator igen!
Skyrail i Cairns/Kuranda
Mission Beach
Picnic Bay - Magnetic Island
Hiking - Magnetic Island
Reef Aquarium - Townsville
Bowen - Australias Hollywood
Sailing trip - Whitsundays
Pa Habibi
Whitehaven beach - Whitsundays
Whitehaven
Kaptenen
Surfing lesson - Agnes Water
Sunset - 1770
Bundaberg -Alla hostel kan inte vara lika bra
Sköldpaddssafari - Bundaberg
The big barrel - Bundaberg
Sandy nånting - Rainbow Beach
Mooloobala - Under Water World
Fortsattning följer. Det ar lite svårt att fa med allting här. Vill inte skriva tre meter langa inlagg, sa som vanligt, facebook for alla som inte kan fa nog.
Hajarna kommer inom kort!

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2009-12-15 19:06:24

Du måste tycka mycket om mig, när du lägger upp sånna snygga bilder både här och på fb...;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela