stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

RAINBOW BEACH

Publicerad 2009-12-09 07:21:47 i Allmänt,

I rainbowbeach. Ganska onodigt stopp faktiskt, men det kom jag pa efter att jag betalat hostelet, sa nu ar jag har. Och hostelet ar i allafall toppen! Alla hostel ar nog det i jamforelse. Har vart pa stranden en runda och atit en glass som jag tyckte att jag fortjanade. Ska snart ivag och kika pa solnedgangen och aker till Mooloobala redan i morgon bitti. Tva natter dar och sen ar jag hemma.

Och trots att min kompis avradde mig fran att beratta detta innan jag gjorde det (beratta inte for farmor) men jag ska dyka med hajar! Ohooo, ar sa radd redan. Ska sitta i en bur och vithajar simmar runt utanfor. Adrenalinkick! Hittills har typ 5 miljoner andra gjort det och alla har overlevt, sa det ska nog ga bra for mig med.

Internet tiden ar ute.
Tre natter till. Ska faktiskt bli skont att komma hem till Brissie nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela