stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

KOALA MYS

Publicerad 2009-07-18 14:22:35 i Allmänt,

Vilken underbar dag detta har varit!
Steg upp tidigt (ja det vet ni ju redan) och handlade dagens mat. Sedan bar det av till Lone Pine zoo som är ett stort zoo med koalor och även andra djur. Vi spatserade runt där i timmar och det var bara helt underbart!
Mamma, pappa, snääääällla, kan jag få en koala (eller en orm)????
'

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2009-07-19 15:25:18

Det förstår du väl att du inte kan få en orm, tänk om den rymmer!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-20 01:16:45

haha, ja men kära sis. det låg en tanke bakom det där=)

Postat av: Sis

Publicerad 2009-07-20 17:40:00

Mamma sa att du får ta hem den! :-) Koalan alltså! Eller ta två så jag också får en!

Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Publicerad 2009-07-20 17:57:44

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-07-20 17:59:25

Nääääääj, nu är jag så otroligt avundsjuk... Hamnade här av en slump och så får jag se att du kelar med koalor, jag älskar dem:D

Postat av: Tiffany More

Publicerad 2009-07-20 18:49:30

Ne vad gulligt! :D

Postat av: Liza

Publicerad 2009-07-21 18:14:34

Ååh vilken fin bild, Emp!! :) Kul att du verkar ha det så bra, blir nog ett kanonår! Ska bli roligt att följa genom din blogg! :) Jag har också varit på det där zoo:t förresten, så himla mysigt med koala-sötisarna ju! Ta hand om dig! kramkram från Liza

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela