stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

MARDRÖMMEN

Publicerad 2009-07-08 22:40:44 i Allmänt,

I natt drömde jag att jag missade flyget. Jag höll fortfarande på att packa väskan, sådär en timma innan planet skulle gå. I slowmotion. Jag kanske har en underton av nervrositet i mitt agerande. Fast egentligen förnekar jag att jag är nervös. Eller förnekar och förnekar. Jag känner mig inte nervös. Men kommer antagligen ändå bryta ihop på andra sidan gaten i min ensamhet.

Eller. Detta kanske bara var ett tecken på att det faktiskt är dags att ta tag i packandet. På fredag. Då ska min väska väga 19,7kg och stå klar på dörrmattan! Det finns ju inte att jag ska missa planet på grund av att jag glömde att packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela