stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

UTEKVÄLL I BRISSIE

Publicerad 2009-07-23 01:02:59 i Allmänt,


Igår testade jag för första gången Brissies uteliv.
Vi var på en studentpub som heter Regatta som har studentpriser varje onsdag. En smirnoff kostade 30kr (återigen, se och lär stockholm). Helt smockat med folk och helt galet när människor från hela världens länder festar tilsammans. Det lär bli fler gånger!

Människorna på bilden är mina nya vänner, Trevor (Seattle), Linnea (Sverige), jag, Melissa (New Jearsy), Ivy (Canada) och Math (Korea tror jag). Melanie (Canada) håller i kameran.

Men ingen vila ingen ro.
Nu är det dags för mig att gå på session Safety down under (se päron!!) så att jag vet vilka ormar och spindlar jag inte ska skaffa som husdjur. =)

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2009-07-23 21:38:33

Vinterboa har du kanske redan...? Akta dig för pungdjuren, de som går på två ben, dom kan va framfusiga av sig. Kan bli varaktiga följder om man närmar sig ett sådant. Ett visst pungdjur sägs drinka väldigt mycket, heter ChinChinna eller nåt dånt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela