stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

DET FALLER ETT REGN

Publicerad 2009-11-07 12:53:08 i Allmänt,

Det har regnat i Brissie i två dagar nu. För mig är den väderleken perfekt, men tycker synd om lilla sis som inte fått se så mycket solsken än. är ju visserligen regnperiod, men lite extrem otur får man väl säga att det är. Idag har hon i allafall kramat en koala på koala zooet åxå. Och i morgon håller vi tummarna får lite UV-strålning så hon kan åka och steka på stranden.
Själv tragglar jag vidare. Tre frukostar till tenta och jag har kommit till det stadie då jag bara vill ha det överstökat. Åtminstonde de första tre. Den fjärde (och den andra) har jag inte riktigt börjat med, men det kommer!
Nu ska jag sova så jag kan plugga flitigt i morgon bitti, igen!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-08 16:59:16

Efter regn kommer solsken, så din syster får nog lite sol på sig snart! Plugga på, ett och två!!!

Postat av: pege

Publicerad 2009-11-09 20:14:06

Duktig flicka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela