stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

MIN RESEPLAN

Publicerad 2009-11-22 00:40:46 i Allmänt,

Jag vet inte om det går att se så bra på kartan. Men detta är i allafall kommande tre månaders reseplan. Röd markering är resa nummer ett. Då håller jag mig till queensland. Tar flyget 6.30 från Brisbane till Carins i morgon bitti och ska åka buss hela vägen tillbaka. Leva i en resväska, livnära mig på supermarketen och bara cruisa runt längs med beachen. Kommer vara tillbaka i Brisbane lagom till jul, runt den 16 december och fira nyår på stranden innan det bär av på svart resa.
Från Brisbane till Christchurch och bila upp till Aukland. Därefter blir det att fira Australia day i Sydney och besöka blue mountins. Sen bär det av för några dagar i Melbourne och därifrån till Alice spring och Ayers rock. Landa i Adelide två dagar och tillbaka till Brissie den 7e februari 2010. Då är jag fattig, hemlös och solbränd och förhoppningsvis redo för min sista termin som student.
Nu ska jag gyma en sista gång innan kortet går ut. Packa klart, städa och sprida min packning till diverse personers källarförråd. Tillgång till dator kommer vara begränsad, men jag lovar att uppdatera så ofta jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela