stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

FOKUS

Publicerad 2009-10-23 12:23:25 i Allmänt,

Nu har allvaret börjat. Tentaplugget har satt igång på allvar och en tråkig period väntar. Men det är bara att bita ihop och se fram emot allt det roliga som väntar!
Om jag bara fokuserar på minidelfinerna som jag ska simma med i NZ kommer det säkert funka!
Får dock fortfarande dåligt samvete ibland när jag sitter inne och pluggar och solen skiner utanför. Men egentligen spelar det ju ingen roll. Solen skiner varje dag ändå =)

Kommentarer

Postat av: fir

Publicerad 2009-10-24 12:52:34

Vilka vackra blå träd. Här är det modernt med guld och rött, men jag längtar redan till våren.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-25 09:45:18

Känsla och förnuft, men jävligt blått e de i alla fall...

Postat av: sladdertackan

Publicerad 2009-10-25 16:49:43

Vad är det för träd?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela