stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

GAAAAHHH!

Publicerad 2009-10-05 13:38:16 i Allmänt,

Vissa dagar är sämre än andra. Så är det bara.
När man vaknar upp på morgonen och har fått ett desperat mail av en gruppmedlem att vi inte kan hänvisa till review artiklar i vårt grupparbete som är värt 50% av kursen och det ända vi använt oss av är just review artiklar. VARFÖR i hela fridens namn lägga upp två olika papper som beskriver hur uppsatsen ska se ut!?

Så. Idag har jag till förmån för att skriva upp min del av uppsatsen (som tidigare tog mig 4 dagar) skippat alla dagens lektioner i ett tappert försök att skriva om den på 8h.

Japp.
Man kan bli arg över mindre. I morgon klockan 10 sharp ska allt vara klart.
Jag kämpar vidare...

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2009-10-05 15:30:34

Tänk på att du får besök snart! Det borde göra dig glad! Jag kanske skriver en rapport till dig om du har tur...;-) (Fuskis)

Postat av: Pege

Publicerad 2009-10-05 20:01:54

Du har en speciell förmåga att hamna i dom situationerna tror jag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela