stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

TROJANSKA HÄSTAR

Publicerad 2009-10-23 00:35:08 i Allmänt,

Jag är förkrossad.
Under hela gårdagen bekämpade jag trojanska hästar som anfallit min dator. Till slut fick jag inse mig besegrad och hoppas att min enda svenska vän här nere var bra på datorer, eftersom att hela min dator idiotiskt nog är på svenska. Åtminstone var jag så lyckligt lottad att min svenske vän var skicklig nog att kunna radera hela hårddisken och ominstallera min mini dator. Så nu är min dator tom, men lyckligvis har jag lärt mig av tidigare misstag och hade sparat nästan alla album på min externa hårddisk. OCH sekunderna innan datorn kraschade hade jag skickat iväg mina två sista assignments för terminen på rättning till min engelsktalande vän.
Men ändå. Jag är förkrossad.. :(

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-23 09:46:06

Min dator är också på reparation men inte pga några trojanska hästar utan pga seghet och att ingenting funkar... Köpte ett headset som funkar på syrrans dator men inte på min :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela