stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

In KL

Publicerad 2010-08-23 11:47:02 i Allmänt,

Har nu anlänt efter 8 långa, trånga, långa (sa jag trånga?) timmar med air asia. Flygresan gick ganska smärtfritt och sitter nu på en nyfunnen väns hotellrum och lånar internet innan min buss går till kuala besut. Det regnar. Och varenda person som ser mitt blonda hår försöker sälja allt de har. Bläää! Vill inte vara ensam :(
Hoppas på att turistön kan bidra med lite lugn i alla fall. Det ska väl inte vara omöjligt. NU ska jag ut och leta reda på en adapter och sedan ett sätt att ta mig till world trade centre. Tänker INTE missa min buss!

Kommentarer

Postat av: Kusin Micke

Publicerad 2010-08-23 13:08:22

Perhentian Islands, där har jag varit! Trevlig vistelse i Malaysia. Prova gärna Roti Canai, en sorts pannkaka som jag åt till frukost.

Jag önskar dej en trevlig vistelse i Malaysia! Missa inte Jalang Petaling när du kommer tillbaka till KL!

/Micke

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela