stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

EKKA RACE 2010

Publicerad 2010-08-12 00:03:15 i Allmänt,

Ekka day!
Public holiday i Austraien. Sånt tycker vi om!
På Ekka race klär alla upp sig med hattar och blommor i håret, fina klänningar, höga klackar och kostym. Och sen dricker sig alla skifulla och det är himla kul att titta på alla fulla tjejer som trillar i sina höga klackar som de inte ens kunde hantera innan alkoholen.
Hade en gemensam frukost med Beach Volley Boll club i Guyatt park innan vi tog City caten till Ekka racen. Trots ösregn hela tisdagen och onsdag morgon kom ca 40 personer till frukosten.
Skandinaviska gänget. Norge sverige, norge.
Jag och Cheryl (singapore) och vattenpölarna...
Fullpackat Ekka. Över 10000 biljetter sålda på en liten liten area.
Jag och Kris...och SOLEN!
Och så hästarna såklart!
'
Är man student kan man ju inte storsatsa. Jag har råd att vinna just nu, men definitivt inte att förlora. Så jag satsade $5 på Lambert, men han kom bara fyra. Vilken nit!

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2010-08-12 08:09:37

Gör ni nåt annat än festar och har kul? Det var inte jag, det var Luther som frågade.

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-13 00:35:42

ÅÅÅÅH Nostalgiiii!!!!!!!

Postat av: em

Publicerad 2010-08-13 15:21:25

eller hur daniel! Jag missade dock förra året. vilken tur att jag fick en ny chans!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela