stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

ARLANDA

Publicerad 2010-12-17 08:05:35 i Allmänt,

Vilken frånvaro från min sida. Jag ber om ursäkt. Ligger fortfarande efter med bilderna från Singapore. Komma hem till Sverige var SVINKALLT och nu är jag ju såklart sjuk. Om det är pappas fel eller kylan vet jag inte.
Singapore bilderna får vänta lite till, men så här såg det af ut när päronen klädde in mig i varma tygstycken på arlanda:
Snöööööööö! Överallt. Mörkt ute. Hela tiden!
*snyft*
Men nu är jag hemma af och hann träffa halva klassen, Linda och Calle plus att jag hann jobba en dag på macken (vad gör man inte för pengar) innan jag blev sängbunden.
'
Idag säger jag GRATTIS åxå till min ömma moder som fyller år!
Tillbaka till sängen... blä!

Kommentarer

Postat av: Liza

Publicerad 2010-12-17 09:59:39

Fyyy vad kallt!!

Krya på dig!

Postat av: Pege

Publicerad 2010-12-20 20:38:11

Jag sa ju att du skulle hålla dig torr om fötterna! Krya på dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela