stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

THE CLINIC

Publicerad 2010-12-10 03:04:53 i Allmänt,


Jag är sjuk och behöver drop!!!
'
'
'
Nej.
Jag skojar bara!
'
Kanske den coolaste puben i Singapore (igen, jag vet). Men trots att den här är svindyr (så som resterade pubar) så kände vi oss tvungna att gå eftersom att den är så oemotståndligt cool.
Ledtråd: Lyssna på namnet.
Inga idéer?
Titta på bilderna:
Sitter till bords. I Rullstolar!
Bartendern....hänger up.....drinkarna bakom Khew och Gayle.
Närbild på drinken.
Känner man för en överdos, lite morphine eller ex nurse party från syringer så kan man få det med.
Helt klart. 
Överst på cool listan av barer!
'
Så, the clinic gick vi till i förrgår.
Igår kväll lagade Khew's föräldrar mat så det blev hemlagad singaporian/kina mat=) Och vi alla vet ju att asiater älskar att ta foton så sjävklart finns det en bild på det med!
'
För tillfället känner jag för att strypa den enorma fransmannen som har sängen ovanför mig och som nu, istället för att ligga i sängen och visslar. Sitter här i köket och visslar.......och visslar.........och visslar........behöver jag fortsätta?
Gggrrrrrr!

Kommentarer

Postat av: Mqe

Publicerad 2010-12-10 07:32:04

Verkligen häftiga drinkar. Men ingen dekorering!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela