stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

UPDATES

Publicerad 2010-12-30 07:37:20 i Allmänt,

Jag har mottagit klagomål på att jag inte uppdaterat bloggen. Det vart en sådan omställning att komma hem igen. Inte minst har man gått från +30 till -10 och det faller konstiga vita, kalla saker från himmelen. 
Julen har firats i familjens sällskap och resterade tid bor jag på skype eller gymet. Har vart kul att träffa alla vänner igen! Samtidigt kan jag inte rå för att jag längtar tillbaka.
MEN. Vad gör man då? Om INTE:
Planerar nästa äventyr.
Em ska till Africa.
I mars.
BAM!
Mycket som ska styras upp innan dess. Boka flyg, packa nya väskor och sticka lite nålar i armar och ben. Har inte all information än men ungefär såhär ser reseplanerna ut:
3mars och 6v framåt: Dar es Salaam, Tanzania: Volontärjobba med ett projekt om HIV/AIDS.
21 april och 2v framåt: Sydafrika: Volontärjobba på ett vilddjurs reservat med uppfördning av främst vita (utrotningshotade) lejon och giraffer.
Soooooo excited! =D
'
För övrigt. Vad jag donar med just nu är presentationen för mitt exjobb. Rapporten är inlämnad. Nu ska jag bara babbla om det i nästan en timma, sen är jag FRI!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-12-30 16:52:55

Åhh gud vad kul att du ska till Afrika!!! Jäkla nice att göra massa saker och inte bara hänga här i svedala som alla oss andra, haha!

Postat av: Pege

Publicerad 2010-12-30 18:36:55

Du är ju otrolig Em. Gott nytt år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela