stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

2010

Publicerad 2010-01-04 00:47:06 i Allmänt,

Det nya året firades såhär:
Mooloolaba, molnigt, men tack och lov inget regn!


John blandar bålen i en soptunna, gäller att vara uppfinningsrik som student.
Gänget representeras detta nyår av i ordning fr vänster: USA, Aussie, Tasmania, Irland, Aussie, Tyskland, Aussie, Canada, Irland, Swed, Tyskland, Aussie, Norge.
Det är de här galningarna jag åker till NZ med på torsdag. (vad har jag gett mig in på;))
GOTT NYTT ÅR!
Och så slutade detta nyår med ett tomtebloss i handen och.
15 pers som delar på en två rums lägenhet mitt på stranden i Mooloolaba.
Nu får vi tillsammans se till att vi kan skrida till verket med  nyårsöfterna för 2010. Mitt är att aldrig sluta resa!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-05 14:03:20

Det ser ut som att du hade ett toppenbra nyår, me like! =) Men jag gillar inte att vi missar varandra med en dag, hur kunde vi planera så fel??? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela