stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

GRATTIS PAPPA

Publicerad 2010-01-22 23:13:54 i Allmänt,

Hurra hurra for min papps som fyller ar idag! Kan dock inte ladda upp en lika fin bild som mamma fick da hostelets enda dator har ett sloare internet an sverige hade for 15 ar sedan. Men grattis af! Nu bar det av till Sydney for oss. Vantar pa att taget ska anlanda och sa ska vi leva storstadsliv i dagarna 4 innan nasta plan lyfter mot Melbourne. Tycker inte om att flyga sa mkt, inte mina oron heller. Men Australien ar for stort for att ta buss/tag och det ar dessutom svindyrt. Ibland onskar man att man hade mer tid och mer pengar! Vi far se hur mkt internet som finns tillgangligt i Sydney. Planen dar ar atminstonde att fira Australia day pa Bondi beach genom att satta varldsrekord i connectade uppblasbara flipflops. Later konstigt va? Jag lovar att visa bilder!

Kommentarer

Postat av: Mqe

Publicerad 2010-01-22 23:58:42

Grattis på den "gamla" namnsdagen!

Postat av: Sis

Publicerad 2010-01-23 11:27:36

Haha, storstadsliv, det blir inte så mycket med det kan jag lova.

Postat av: pege

Publicerad 2010-01-23 21:49:10

Nu har du lovat en jäkla massa bilder. Bäst du håller det. Ett grattis till fadern från från Skinnskatteberg.

Postat av: em

Publicerad 2010-01-23 22:49:44

aaaahhh, detta ar nog forsta gangen jag glomt bort min egen namnsdag, tack for att du paminde mig mor! OCH SIS, sag GRATTIS!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-24 20:00:00

Du har fått en omnämnelse hos mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela