stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

DONE!

Publicerad 2010-06-25 11:59:49 i Allmänt,

Oh yeah! Smashed sista tentan och jag har VINTERLOV i två dagar innan det är dags att bli vuxen och göra exjobb.
Är minst sagt blandade känslor just nu. I princip alla åker hem. Jag har en flygbiljett till Sverige som avgår om två dagar. Men jag kommer inte ta den.
Känns både och om jag ska vara ärlig. Har haft en tuff semester samtidigt som den har vart helt underbar. Det är svårt att se sina närmsta vänner åka hem. Särskilt när nära vänner inte växer på träd när man befinner sig på andra sidan jorden. Jag avskyr att säga hejdå.
DESSUTOM är jag ensam i huset. Nathan åkte till sunny coast, Luke till Bali för en månad, G flyttar hem till Brazil, Silje åkte till Norway, Witt har jag träffat tre gånger eller så så det gör ingen skillnad och Dave är borta över helgen.
MEN. Att förlänga sitt livs äventyr är inte helt tokigt. Jag är skitglad för mitt projekt och ser fram emot en ny termin med nya friska fläktar.
'
Nu blir det till att fira sista tentan, säga hejdå till G och Lauren som åker hem i morgon.
Temat (för alla fester i Au har ju ett tema) är Totally tasteless!

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2010-06-26 01:11:59

Där lite rädd men EM. du kastar dig ut och klarar det, känner igen det: Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela