stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

DONE

Publicerad 2010-06-21 01:24:25 i Allmänt,

Over and done.
Ni kanske trodde att jag sprang vilse i skogen igår eftersom att jag aldrig skrev igen. Men det gjorde jag alltså inte. Utan faktum är att jag sprang in som 4e tjej på 49min. Bästa killen hade 41min så så tokigt var det väl inte men tanke på att jag bara hade 2 veckor på mig att träna. Och det var ärligt talat den värsta terräng jag sprungit i. Dock ej blött, men backigt så in i. Trodde att jag skulle dö när jag såg näst sista backen. Men nu lever jag alltså och är såhär glad att vara i mål:
Dock fick ettan till trean pris. Så skulle vart om än lite snabbare! (damn it!).
På vägen hem såg vi denna skylt mitt ute i de australieniska skogarna som jag av stolthet var tvungen att fota:
Brisbane bridge nästa!
Nu är det plugga som gäller fram till fredag.

Kommentarer

Postat av: Mqe

Publicerad 2010-06-21 06:41:52

Bra gjort, Emme!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela