stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

FLOWER POWER

Publicerad 2010-06-13 11:41:19 i Allmänt,

Jag har ända sedan jag kom till Australien kännt att något har fattats mig. Äntligen kom jag på vad! En blomma! Så nu är jag nog det enda studenthushållet i StLucia som har min alldeles egna plantväxt *lycka*.
Hur länge tror ni den kommer överleva?
'
För övrigt. Några dagars löpträning har pågått utan att jag till er rapporterat. Fy mig! Anyway. Jag är ganska kass ändå så det är tråkigt för er att veta. Är nere på 19.20min 3km utomhus (15 på löpband). Ska banne mig ner till 19 i morgon i mina nyinhandlade "authentics pressure" löpartights (farväl mina älskade addidas som följt mig genom 4-5år av blod svett och tårar). De kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Men nu är det dags att glömma och gå vidare. Det gäller andra saker med för den delen!
PMA: POSITIVE MENTAL ATTITUDE!

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2010-06-13 17:02:31

Skickar blomman, som nu har hamnat i din ägo, en tanke. Hoppas den överlever till jul iaf.....

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-13 19:29:51

Jaså du , blev det så..

Postat av: pege

Publicerad 2010-06-13 19:32:07

Jäklar ja glömde signaturen igen så här kommer den



PEGE

Postat av: Mqe

Publicerad 2010-06-13 20:20:36

Vet att du inte slänger blomman även om den dör

Postat av: Sis

Publicerad 2010-06-15 22:27:38

Så länge den har stammen kvar så finns det ju hopp..... är det inte så Emme? Fin tanke men har någon av dina blommor någonsin återhämtat sig och återuppståttt???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela