stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

IERLAND VS AUSTRALIA

Publicerad 2010-06-27 01:19:59 i Allmänt,

Igår var vi och upplevde våran första rugby match live. Gick med mitt irländska crew mf för att se på när Australien slog Irland i Rugby Union. Såhär såg det ut:
Sophia och jag med southern cross på våra kinder.
Och med irländaren i mitten efter vinst (ser ganska glad ut ändå).
'
Nu är det söndag. Söndag den 27e Juni. Idag om ca 12 timmar lyfter ett plan till Sverige. Ett plan som jag skulle suttit på *snyft* och *hurray*. Som jag sa. Det är blandade känslor, men det finns fortfarande en del saker som jag vill göra i Australien. Hade inte varit redo att åka hem idag. Om ett halvår till är jag redo. Så då ses vi igen!
'
Nu ska jag med ovanstående damer åka till Coolangatta och steka i vintersolen. Roadtrip it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela