stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

OSMAKLIGT

Publicerad 2010-06-26 01:52:12 i Allmänt,

Den här midsommaraftonen får man väl räkna till en av de sämsta. Jag menar. Inte för att jag hade en dålig dag men för att jag skrev tenta till klockan 5 på självaste midsommarafton. Det borde ju vara förbjudet!
Hur som helst.
Dagen slutade ganska osmakligt, som jag nämnde...
Spana in flopsen! Limited edition (gusselov) från Havaiannas! (Kan tyvärr inte se mitt korta linne med tre grisar på, bara prickarna på baksidan)
Monique, Kris och Ro
John slog nog ändå alla rekord..!
'
Så ännu en avskedsfest avverkad. =(
Hann även se den mållösa matchen mellan Brassarna och deras kusiner innan jag spenderade min första ensamma natt i vårt stora hus!
Oho!
Nu kommer Ro över och så blir det nog Marknad.
Hoppas ni alla hade en underbart bra midsommar!

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2010-06-26 09:59:46

Så det blev en midsommarfest ändå? Du skulle klätt ut dig till midsommarstång :-). Vi dansade små grodorna för mina kinesiska och amerikanska klasskompisar, de skrattade rätt bra åt oss konstiga svenskar ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela