stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

POSSUM PÅ BESÖK

Publicerad 2010-06-17 01:07:51 i Allmänt,

Dan före dan...
En frukost till tenta.
Känner mig ganska väl förberedd även om jag har vart tvungen att plugga in halva Australias historia eftersom att man tydigen förväntas kunna det inför kursen (Global Population Issues). Riktigt intressant kurs faktiskt. Men ska bli skönt o få den överstökad.
'
Igår efter matchen gick jag o la mig. Vaknade dock av ett skrik inte långt efteråt och hör någon (Silje) rusa upp för trappan och skriker i panik.
- Daaaaavveee! HELP HELP! It's an animal in the kitchen!
- What is it?
- I don't know, but it's f*ucking BIG!
Hör silje skrika lite till. Och vi hade en sån här liten sötnos på besök:
Ser ut som en gigantisk råtta så jag kan dock förstå att hon var rädd, stackarn=)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-06-17 09:54:26

Åhh så söööt! Men vad är det för djur? Aldrig sett innan, men där borta i aussie-land är ni ju lite skumma, heheh=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela