stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

RÄTTELSE

Publicerad 2010-06-22 23:42:54 i Allmänt,

Efter att ha fått klagomål från Beau måste jag nu kasta in en rättelse. Tiden vi sprang i mål på var inte 49min utan 39min. Och han som vann hade 31. Alltså. Ännu bättre, hihi!
'
För övrigt sitter jag o laddar upp med jordgubbar inför dagens tentaplugg. Men det gör väl inte er avundsjuka för ni har väl jordgubbar själva nu (de svenska är dessutom mkt bättre!).
Nog om det. Studera var det!

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2010-06-23 20:03:56

Men du det var ju ett jättebra resultat! Grattis!

Postat av: pege

Publicerad 2010-06-24 10:48:26

Shrekfilm..sån humor gillas starkt. Vi var på en annan shrekfilm, nämligen Sex and the city 2an. Vi var kanske tre gubbar eller "ungdomar" bland ett par hundra tjejer så miljön runt omkring var faktiskt bättre än filmen.

Postat av: pege

Publicerad 2010-06-25 11:31:00

Glad midsommar Em eller kanske jag ska säga glad midvinter till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela