stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

ROADTRIP

Publicerad 2010-06-28 03:13:55 i Allmänt,

Monday 28th.
Skulle börjat mitt exjobb idag men min supervisor är på vift nånstans och kommer inte tillbaka förrän på onsdag. Vilket ger mig två dagar till av frihet och tid att spendera med mina fina vänner innan de åker hem till respektive land. Så jag klagar inte, även om det kan verka lite konstigt.
'
Igår tog jag, Ro och Sophia en roadtrip till Coolangatta och Broadbeah. Vinter, kallt, men fortfarande vackert:
Utsikt över surfers paradise.
Jag med ena foten i New south wales och den andra i queensland. Mäktigt!=)
Folk surfar även om det är vinter. Funkar inte riktigt i sverige va? Eller vänta, går det ens att surfa där?=P
'
Jaja. Så det var våran roadtrip det.

Kommentarer

Postat av: pege

Publicerad 2010-06-29 18:32:44

Här kan man bara surfa på nätet, men man måste lägga nåt nät först. Och sen krävs det skicklighet att surfa på nätet så man inte trasslar in sig och hamnar bland fiskarna och får en jävla nätvärk.

Postat av: Pege

Publicerad 2010-06-30 19:35:30

Åt vilket håll snurrar vattnet i vasken hos er?

Postat av: em

Publicerad 2010-07-01 00:48:01

pege, åt andra hållet=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela