stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

THE BIG PINAPPLE

Publicerad 2010-06-08 01:50:35 i Allmänt,

I lördags åkte vi till Eremundi markets i Noosa. Älskar markander. Man kan aldrig få nog! Den här var dock onödigt dyr men vi hade trevligt ändå och åt massa yoghurt tills vi fick ont i magen.
'
På vägen hem stannade vi vid the big pinapple (landmark i aussie). De har massa frukter. Hittills har jag bara sett the big mango och the big pinapple.
Och så här skoj kan man ha med en supersized annanas:
På vägen hem var jag och Ro trötta som vi alltid är när vi åker bil i Au...
(Det finns ett helt album med sov bilder på mig och Ro i Karsten's och Beau's bilar, kanske visar er en annan gång) =)
'
Nu blir det plugga inför tenta för mig. Först ut: Global Population Issues
'
Dagens träning:
Mål: warm up, speed intervals 80-100m*3, long intervals 5km*4.5min*5, cool down
Insats: almost done (behöver öka på snabbheten i de långa intervallerna) OCH behöver 1.5dagars vila efter backlöpning i går kväll. Det ser jag fram emot=)

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2010-06-08 19:39:08

När blir det landslaget då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela