stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

BEACH VOLLEY DAY

Publicerad 2010-03-26 22:47:04 i Allmänt,

Idag har jag bestämt att jag får ta en paus från rapport-skrivandet. Ligger nog hyfsat till ändå, med ett arbete på rättning, ett klart och ett påbörjat. Har trots allt hela i morgon, och nästa vecka fram till och med torsdag att skriva det innan kycklingarna övertar Brissie och vi åker på campingsemester.
'
Så dagen ska ägnas åt beach volley boll från morgon till kväll. (Har jag sagt att jag är medlem i UQ's beach volley klubb?) där vi spelar volley varje tisdag och torsdag kväll. Idag är det tävling och fest. Så det är bara att visa sina skillz (inte för att jag är bra) och ha kul hela dagen lång! Det bästa är att bara ca hälften av alla medlemmar är riktigt bra på volley. Resten är bara där för att ha kul =)

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2010-03-27 11:21:00

Ska du utöva skillsen på volleybollplan eller på festen? ;-)

Postat av: Pege

Publicerad 2010-03-27 19:38:10

Bara du inte trasslar in dig i nätet så...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela