stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

BORN IN THE USA

Publicerad 2010-03-07 23:29:24 i Allmänt,

Nu har så många människor klagat på att jag inte skrivit på länge. Och det har jag ju inte heller. Så idag ska jag ta igen det. Har vart lite stressigt med uppstarten i skolan.
Så. Vad har hänt egentligen.
'
Vi kan börja med att min delfin har fått en boll att leka med:
(=skoskav)
Och att jag har blivit biten av en green ant på armen:
'
Förrutom det så firade vi min grannes Randys 10 000:e dagars födelsedag. Detta då alla hans 6 housemates glömde bort hans 27års dag för några månader sedan och hade så dåligt samvete att det anordnade en fest. Det var GALET mkt folk och garaget förvandlades till ett dansgolv med ballonger och discokula. Och självklart var det tema - BORN IN THE USA (eftersom att Randy är från USA)
Ungefär såhär såg det ut:
Sandra (tysk housemate) och jag hjälper Ned (fransk granne) att förvandlas till miss America.
Lite håriga ben kanske, men inte helt illa =)
Själv var jag chear leader med min australiensiska housemate Luke (Lucinda)
New Yorks gangsters (mina grannar)
Frihetsgudinnan var man ju tvungen att plåtas med!
Och självklart hade man ju ett team som man hejade på (Igor, brasiliansk granne).
'
Sådär. Nu får det vara nog för stunden. Nu ska jag plugg plugg plugga, skriva färdigt mitt cv och skicka mail till potentiella supervisorns för mitt exjobb!

Kommentarer

Postat av: pege

Publicerad 2010-03-08 21:34:19

Och där har det gått vilt till som vanligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela